KAUNIITA KESÄPÄIVIÄ JA HYVIÄ HETKIÄ JOKAISELLE!
Kesäfiilis on rantautunut myymäläämme -tämä on niin mukavaa aikaa;)
Palvelemme tällä hetkellä:
Ma, ti, to ja pe klo 10-17
Ke klo 10-19.30
Ke klo 10-19.30
La klo 10-15
Su klo 12-15
...pidempiä palveluaikoja tulossa vielä kesän edetessä.
Nähdään!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti